MAHATMA
MAHATMA

MAHATMA

Gudrības pirmsākumi

Klasiskā joga jeb 8 pakāpju joga aprakstīta slavenākajā senindiešu bukletā “Joga Sutras Patandžali”. Saskaņā ar to galvenās prakses ietver:

1. Asanas (ķermeņa pozas).

2. Pranajamas (elpošanas vadība).

3. Meditācija.

Mūsu centrā asānu un pranaju mācīšana balstās uz jogas meistara B.K.S. Aiengara (Indija) metodi.

Meditācijas prakses tika pētītas dzenbudisma un kaligrāfijas meistara Šodo Harada Roši (Japāna) vadībā.

Joga: ķermeņa un prāta harmonija

Tam, kuram nav ne pārpalikuma, ne miega, ēdiena un ārējās darbības trūkuma - viņam vienam iespējams sasniegt jogas stāvokli.

Gita Šarama

Jogas prakse veicina ķermeņa un prāta sinhronizāciju, palīdz sasniegt iekšējo harmoniju un stiprina fizisko veselību. Neatkarīgi no vecuma un sagatavotības līmeņa joga piedāvā instrumentus stresa noņemšanai, elastības palielināšanai, fokusa uzlabošanai un miera ienešanai mūsu dzīvē. Atklājiet jogas priekšrocības un sāciet sava ķermeņa un prāta pārveidi jau šodien.

Nedaudz no tā, ko varēsiet iemācīties!

Darba formas